Ski Storsenter søker tilkallingshjelp i Kundeservice

Om stillingen

Stillingstittel
Tilkallingshjelp/ekstrahjelp
Stillingstype
Deltid
Omfang
Etter avtale
Søknadsfrist
Snarest
Tiltredelse
Snarest

Søk på stillingen

Vi søker tilkallingshjelp/ekstrahjelp til vår Kundeservice/Hentepunkt.

Ski Storsenter har 145 butikker og spisesteder, et kurs- og konferansehotell, kino, bibliotek, treningssenter, bowling, legesenter og tannlegesenter. Senteret ligger sentralt i Ski med tog og buss som stopper like ved hovedinngangen til senteret. Ski Storsenter er det største kjøpesenteret i regionen.

Vi søker nå tilkallingshjelp/ekstrahjelp til vår Kundeservice/Hentepunkt. Kundeservice/Hentepunkt ligger i 1. etasje på senteret og driftes av senterkontoret. I tillegg til Kundeservice og informasjon er vi hentepunkt for Posten, PostNord og DHL.

HOVEDOPPGAVER:

  • Kundebehandling
  • Posttjenester for Posten, PostNord og DHL
  • Være en servicemedarbeider i team med senterkontoret, både for kunder og butikkene

EGENSKAPER/BAKGRUNN:

Hva vi forventer av deg:

Du er ansvarsbevisst og initiativrik med tydelig service- og kvalitetsfokus. Du trives med en travel hverdag der du får brukt din store arbeidskapasitet, samtidig som du er løsningsorientert og strukturert i ditt arbeid. Vi legger vekt på gode samarbeidsevner. Erfaring med Post i butikk er en fordel, men opplæring blir gitt.

ARBEIDSTID:

Vi ser etter deg som kan jobbe kveldstid, helg, i ferier og ved sykdom.

ANNEN INFO:

Hva du kan forvente av oss:

Dette er en spennende og utfordrende stilling i et inkluderende, hyggelig og hektisk arbeidsmiljø. Ski Storsenter er en del av Thon Gruppen, som jobber for en langsiktig og bærekraftig utvikling av organisasjonen, noe som gjør oss til en trygg og god arbeidsplass. Thon Gruppen er et markedsledende konsern innen kjøpesenter og eiendom.

Send mail med søknad og cv til Anita Nordhagen Engen, anita.engen@olavthon.no